Op volle kracht vooruit met perfecte ondersteuning

Managed services

Of je nu gaat voor volledige (outsourcing) of gedeeltelijke (outtasking) ondersteuning van je IT-omgeving, IT Group biedt een uitgebreid en op maat samen te stellen dienstenpakket. Kies daarnaast voor onze Servicedesk on demand of ons werkplekconcept WerkdesQ 365 voor maximale flexibiliteit.

Al onze beheerprocessen zijn conform ITIL ingericht en worden inzichtelijk dankzij onze servicemanagement tools en rapportages. We maken altijd duidelijke afspraken over zaken als SLA, Balanced Score Card en Governance.

Managed services volgens ITGroup

  •  - icon Service Management processen conform ITIL, incl. rapportage, innovatie & governance
  •  - icon Professionele Service Desk
  •  - icon Technical Support Team
  •  - icon Beheermodules
  •  - icon Betalen naar gebruik (Managed Cloud)
  •  - icon Managed Cloud werkplek: “WerkDesQ 365”

Ons dienstenportfolio bestaat uit:

Support Services

Wat er ook gebeurt, de productiviteit van je organisatie staat voorop. Bij een verstoring zorgen wij dat je gebruikers snel weer kunnen doorwerken. Onze servicedesk is het IT-aanspreekpunt voor jouw organisatie en de linking pin voor jouw overige IT-leveranciers en functioneel beheerders.

Modules binnen Support Services:

Servicedesk Wij ondersteunen je gebruikers en IT-afdeling en leveren waar nodig on-site support door ons Technical Supportteam.

Servicedesk on Demand Onze Servicedesk on Demand betaal je naar gebruik. Je gebruikers en IT-afdeling kunnen rekenen op 24/7 ondersteuning en on-site support door ons Technical Supportteam waar nodig.

Managed Infrastructuur

Regeren is vooruitzien. Daarom zorgt ons Technical Supportteam voor het dagelijkse beheer van jouw IT-infrastructuur. We monitoren en beheren je servers, storage omgeving, netwerk en werkplekken, zodat we direct kunnen reageren op eventuele verstoringen. Of het nu gaat om een eigen IT-omgeving, cloud omgeving of hybride vorm. Samen doen we alles om de omgeving up to date te houden en aan te passen aan jullie nieuwe wensen.

Service Management modules binnen ons Managed Infrastructuur zijn:

  • Infrastructuur Monitoring 24x7
  • Server & Storage Management
  • Netwerk Management (LAN en WAN)
  • Virtual Desktop Management
  • Mobile Device Management
  • Security Management
  • Infrastructure-as-a-Service (IaaS) – server en storage omgeving (Azure of zelfstandig datacentrum)
  • Cloud Backup (ook van je Microsoft Office 365 omgeving)
Cloud Workspace

Past een Cloud gebaseerde werkplek beter om je bedrijfsdoelstellingen te realiseren? IT Group biedt de WerkDesQ 365 Cloud werkplek. Een flexibele oplossing die je betaalt naar gebruik. WerkDesQ 365 is opgebouwd uit modules van Microsoft Office 365 en verzamelt al jouw applicaties in één overzichtelijk portaal. WerkDesQ 365 kan als geheel beheerd pakket worden aangeboden met onze Management infrastructuur modules.

Module binnen Cloud Workspace is: - WerkDesk365; Cloud gebaseerde werkplek inclusief Servicedesk.

Transition Services

Voor een goede in beheername en levering van jouw IT-omgeving is een zorgvuldige transitie nodig. Ons transitieteam neemt graag de leiding om je omgeving inzichtelijk en up to date te brengen. Die zetten we over naar de nieuwe situatie volgens een afgesproken projectplan. Altijd onder begeleiding van onze projectleider, o.b.v. Agile en Prince 2, en ondersteund vanuit ons projectportaal.

Onze services

Maak je gebruik van onze Managed Services dan is dat altijd inclusief een vrijblijvend advies op maat, een professionele transitie, een servicemanager als aanspreekpunt, rapportages en innovatie sessies.

Alle mogelijkheden van onze Managed Services ontdekken? Neem nu vrijblijvend contact op.

Contact opnemen

neg-itsolutions 030 248 4008 info@itgroup.nl www.itgroup.nl
Ravenswade 150G 3439 LD Nieuwegein, NL
itgroup.nl https://www.itgroup.nl/site/themes/itgroup/img/itgroup_logo.png +31302484008 $$$ Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur,
za-zo gesloten
customer service +31302484008
Ravenswade 150G 3439 LD Nieuwegein, NL
customer service ++31302484008